יום שני, 28 בינואר 2008

התכנית + לו"ז

עברו כבר כמעט יומיים מאז שקיבלנו את ה- OK הסופי מיוליה שזה באמת הולך לקרות (עד כמה שסופי יכוללהיות סופי בקרסנויארסק). הגיע הזמן לעשות קצת סדר.
הנה התכנית לנסיעה - שלבים + לו"ז משוער:

שלב א - הנסיעה לשם: אנחנו יוצאים מכאן ביום ו' לפנות בוקר ומגיעים לקראס 24 שעות אח"כ, בשבת בבוקר. פוגשים את מיכאל בשדה ונוסעים למלון.
שלב ב - המתנה למשפט: הדיון עצמו נקבע כאמור ליום ג ה- 5 לפברואר. עד אז, אנחנו למעשה בהמתנה. ננסה לנצל את הזמן לביקורים אצל ליבי, אבל הזמינות לא ברורה.
שלב ג - הדיון עצמו, בסיומו אמורה השופטת להודיע שהיא מאשרת לנו לאמץ את ליבי (אני שומר על ז'רגון נוקשה בשלב הזה, וזה קשה לי) ואנחנו אמורים לצאת עם צו אימוץ שיכנס לתוקף 10 ימים מהוצאתו.
שלב ד - שהיה של 10 ימים בהמתנה. בזמן הזה ליבי כבר למעשה שלנו, אבל נמצאת עדין בבית הילדים. מותר לנו לבוא לבקר, כפוף לשעות הביקור, לדבר עם הצוות ולהתחיל בתהליך ה"לידה מחדש" שלה.
שלב ה - אחרי 10 ימים, בתאריך 15/2/2008 מקבלים את ליבי! זה היום המכונה בחלק מהפורומים של המאמצים GOTCHA DAY ובו ליבי נמסרת לידינו ואנחנו הופכים להורים שלה, להלכה ולמעשה, לכל דבר ועניין וזהו... נ ק ו ד ה !!!
שלב ו - "פוסט פרוסס"... מוציאים לליבי ת. לידה חדשה ודרכון לקראת הטיסה חזרה. אמור להימשך עד יום ג שאחרי ה- G-DAY ואז מתחילים לחזור.
שלב ז - טסים חזרה למוסקבה ומוציאים לליבי אשרת תושב קבע לישראל. מחייב הגעה לקונסוליה של קה, ואולי גם של ליבי. ברגע שזה נגמר, טסים חזרה לישראל ו.... מכאן זה כבר לא שלבים, זה חיים.

אז זהו בינתיים, זה מה שמתוכנן, בלשון יבשה ומבצעית למדי.
אני מבטיח להעלות עוד פוסט, אולי אפילו עוד הלילה, עם קצת יותר בשר (סליחה, קה).. עד אז..

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה