יום שישי, 4 בינואר 2008

שעת לילה מאוחרת - מחכים למשיח

לילה טוב...
שלום חנוך כתב בשיר ההוא: "הנה כי כן, מתחלפת שעה בשעה", ואצלנו? הנה כי כן, מתחלף לו שבוע בבא.. הכל די תקוע, אבל דברים בכל זאת קורים, ועדיף הרי שנהיה אופטימיים, כי פסימיזם הוא הדרך הקלה - ואנחנו יודעים: כמה קשה, ככה טוב!
אז מה קורה? ובכן, הריני מתכבד בזאת להגיש לעצמנו דוח מצב לשבוע הראשון של ינואר:
אנחנו עומדים לסיים את סבב הרופאים השני שלנו. כבר היינו אצל שבעה מתוך השמונה, ומחר בבוקר נוסעים לאחרון.
אם לא יהיו הפתעות של הרגע האחרון - מכתב הרופאים מוכן. מצחיק, אבל אלכס מטף התקשר בדיוק כשהיינו בדרך לנוירולוגית - ד"ר טרבס - לתזכר אותנו לגבי העניין...
הויזות כבר אמורות להיות מוכנות בטראבקס (סוכנות הנסיעות) ובדקנו באתר בט"ל לגבי הזכויות של קרן.. בנוסף, אנחנו צריכים לגרד בערך עוד 5000$ לכיסוי כל הוצאות האקסטרה בגלל הדחיה המתמשכת.
יוליה התקשרה היום לדבר עם קרן. עפ"י זוגתי שתחיה, הייתה שיחה טובה, אבל השורה התחתונה היא שאף אחד עדיין לא יודע כלום, מעבר למה שהיה ידוע כבר אי שם באמצע אוקטובר... כמו שכבר כתבנו: מחכים למשיח.
שלחתי לינק של הבלוג לוקסלרים, אבל לא החזירו לי תשובה אם מותר לפרסם כאן תמונות משותפות שלנו, אז גם זה ממתין...
מעניין, כמה 3 נק' (...) יצאו לי בפוסט הזה! סימבולי.
אני מרגיש שהשעה והעייפות הופכים אותי למעט יותר מדי לירי, אז אסיים בזאת.
להת

תגובה 1:

  1. העירו לנו שאי אפשר להגיב לפסטים. אז בדקנו. מתברר, שכנראה, הכל עניין של קב"א.
    קרש, אני אשים פוסט עם הסבר בשבילך.

    השבמחק