יום רביעי, 26 בדצמבר 2007

מכתב הרופאים

הבטחתי בפוסט הקודם הסבר על מכתב הרופאים ועל עניין הויזות.
מכתב הרופאים
רשויות האימוץ של רוסיה דורשות אישור על מצב בריאותם של המאמצים. את האישור יש להגיש על טופס מיוחד אותו יש למלא *בדיוק* לפי ההוראות!
המאמצים צריכים להחתים שמונה (!) רופאים מומחים שונים, ואלה מצידם צריכים לצרף צילום של תעודת המומחה שלהם לטופס. את כל הכבודה הזו יש להעביר אל לשכת הבריאות המחוזית אשר אמורה לצרף חותמת אישור לכך שרישיון המומחה של הרופאים הנ"ל אכן אמיתי ותקף. פשוט נכון? אה.. כן.. שכחתי לציין שהטופס, עם החתימות והחותמות תקף ל- 3 חודשים בלבד, החל מתאריך החתימה הראשונה על הטופס........
להלן רשימת הרופאים
רופא משפחה
מומחה למחלות זיהומיות
מומחה עור
נוירולוג
אונקולוג
ריאות
פסיכיאטר
פסיכיאטר מומחה להתמכרויות
עם האחרון יש בעיה מסוימת, כיוון שאין התמחות כזו! אנחנו פנינו לפסיכיאטר שניהל את מחלקת המכורים של שלוותה בתקווה שהרזומה שלו יהיה מקובל על הרוסים. חלק מהרופאים שמתבקשים לחתום מבקשים כסף על העניין, חלק לא - אני לא מביע כאן עמדה מוסרית בעניין - הקוראים מוזמנים להחליט בעצמם.
לגבי הויזות:
הויזה הראשונה שהוצאנו לנסיעה הראשונה הייתה ויזת תייר רגילה. כדי להכנס שוב לרוסיה לצורך הדיון המשפטי, יש צורך בויזה עסקית Business Visa אותה מקבלים רק בעקבות בקשה של מוסד רוסי כלשהו שמזמין אותך לרוסיה. הנ"ל יכולה להיות כניסה אחת או כניסות מרובות וההבדל הוא כמובן בעלות. גם הויזה הזו מוגבלת ל- 3 חודשים.
במקרה שלנו,
תוקף מכתב הרופאים שלנו יפוג ממש בתחילת ינואר, כך שאותו ניאלץ לחדש.. איזה כיף.
הויזות יפוגו בסוף ינואר, כך שגם אותן צריך לחדש.. שמחה וששון.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה