יום רביעי, 13 בפברואר 2008

מעבר קשה, או, על דירות ו(א)נשים

אתמול אחה"צ עברנו לדירה. נו, איך אומרים... במילה אחת רפי: מעבר קשה. נכון, ידענו שהדירה והמלון הם שני דברים שונים; נכון, ראינו והרחנו כבר את הדירה של הוקסלרים; נכון, שמענו ממושיקו וסנה על הבלגנים אצלם.. ציפיות לא היו לנו, אבל תקוות כן.
לא יכול להגיד שהכל נורא ואיום, מצד שני - להלן רשימה חלקית של התקלות עימן התמודדנו ב- 24 שעות הראשונות:
- החלון במטבח לא תקין (אין מצב "חריץ", שהוא היחיד שיעיל כאן, כי אם תפתח חלון רגיל, תקפא תוך 15 שניות).
- האוורור (ונטות) במטבח לא עובד - תוסיפו את זה לעניין החלון. (בינתיים לא התעסקנו בזה כי לא מבשלים).
- הכיור במקלחת לא מחובר לקיר ורוקד (נזהרים...)
- המיטה שבורה באמצע: מצד אחד, המיטה מעודדת קרבה זוגית כיוון שבלילה שני בני הזוג מתגלגלים אחד אל השני ונוצרת אינטימיות חמימה, מצד שני, אתה ישן בישיבה וזה מקזז קצת את התענוג...
כל זה אינו כולל את בעיית תאימות הסטנדרטים המתבקשת בין המנקה הרוסיה האלמונית לבין קרן.
הדבר הראשון שעשינו אחרי המעבר היה לצאת עם הוקסלרים להטביע את יגוננו במסעדה האיטלקית הזולה שנמצאת ליד שער הנצחון. יש שם תפריט באנגלית שמשמש כהטעייה מתוחכמת: מה שמופיע בו הוא לא מה שיש במסעדה, אלא (כנראה) מנות שהיו רוצים להגיש, אבל אין אותן בפועל. בסוף מסתדרים כמובן, אבל יש משהו מתסכל בלבחור בתמונה מגרה של סופלה שוקולד במחיר 10 ש"ח, רק כדי לקבל תשובה מגומגמת באנגלית ש"את זה אין", וגם לא את הקרם ברולה שלידו, או בעצם את כל מה שמופיע בדף הזה...
חזרנו לדירתנו החמימה והריחנית והתחלנו להתאים אותה למגורי אדם: ירדנו לסופר וקנינו חמרי ניקוי, קרן ניקתה ואני לא הפרעתי בכלל! התוצאה הסופית בהחלט מספקת. כמו כן, ראוי לציין שהמיקום הוא מצוין! אנחנו יושבים ממש על ה"וילג'" של קראס, ממולנו פאב אירי, באולינג, ג'ז רוק קפה והסופר הכי טוב בקראס; אנחנו כ- 150 מ' מהוקסלרים (אשר ברוב טובם משמשים לנו גם כמכבסה - להם יש מכונת כביסה ולנו אין), ו- 200 מ' מהמלון, בו אנחנו נמצאים עכשיו כדי לנצל את חבילת האינטרנט שלנו עד תומה.
ביקרנו היום את ליבי והתחברנו עוד קצת. היום היא ממש צחקה בקול רם, ומאוד התלהבה מהמשחק עם הבלונים: מנפחים בלון ונותנים לה אותו עם הפתח פתוח, כך שכל האויר משפריץ החוצה. היא לוקחת אותו, מחקה את תנועת הניפוח, ואז זורקת אותו חזר אליך תוך שהיא ממש צוחקת - איזה כיף.
זהו להיום ידידי - הבטריה של הלפטופ עייפה, אז נסיים כאן. מקווים להתחבר שוב מחר...

2 תגובות:

  1. לקרן ולנועם מאוד שמחה איתכם
    מקווה כבר שתגיעו לארץ יחד עם ליבי
    איזה יופי
    מעפרה

    השבמחק
  2. קרן נעם
    מתים כבר לראות אתכם בבית עם ליבי
    מחכים לכם יחד עם סבא וסבתא החדשים של ליבי

    השבמחק