יום שני, 4 בפברואר 2008

פגישה מחודשת עם ליבי

חזרנו עכשיו מביקור אצל ליבי!
כמתוכנן, היה לנו היום ביקור אצל ליבי. יצאנו מהמלון עם מיכאל ב- 14:30, ונסענו לבית הילדים מס' 3 של קראסנויארסק. נכנסנו ב- 15:00 לחדר שבו נפגשנו בפעם הראשונה. הכניסו את ליבי כמעט מיד, כרגיל - בלי טקסים מיוחדים ובלי התראה מוקדמת. המטפלת נכנסה, העמידה אותה על השטיח וזזה אחורה. קה קראה לליבי והיא.. פשוט הלכה ישר לידיים המושטות. רק אחרי שישבה בטח בידיה של קה, התפנתה הגברת להסתכל סביב, ומיד נכנסה להלם תרבות. מי הזרים האלה? מה זו השפה המוזרה שהם מקשקשים בה? נראה שליבי מגיבה על סיטואציות כאלה בקפיאה מוחלטת. לא בוכה, לא בועטת, פשוט יושבת על הידיים, אוחזת חזק באחת האצבעות, אבל העיניים הכחולות שלה אומרות הכל.
לקח לנו זמן להפשיר אותה. אני הייתי מאוד מפחיד מבחינתה. בניגוד לפעם הקודמת, היתה כל הזמן תנועה של מטפלות ורופאות בחדר, וכולן דנו עם מיכאל באריכות על כל מיני נושאים. הנקודה היא שלליבי היה קשה יותר לקבל אותנו. האוזן שלה נמשכה כל הזמן לצלילי הרוסית המוכרים.. כרגיל, מה שעזר היה החוש האימהי של קה, הפלאפון שלי, צעצוע של קוביות, וכמובן, המראה הארוכה שיש בחדר. למדנו על ליבי עוד כמה דברים:
1. היא מאוד יסודית - כשהיא לוקחת משחק, היא משחקת הרבה זמן וחוקרת אותו לעומק,
2. מאוד אוהבת לראות את עצמה במראה... הפרימה בלרינה יכולה להסתכל על עצמה כל הזמן, אם רק יתנו לה.
3. המטפלות טוענות שיש לה אופי של מנהלת במשחקי הקבוצה בבית הילדים.
בחלק מהפגישה נכחה גם עו"סית מטעם רשות הרווחה. בחורה עם מה שנקרא בעדינות "נוכחות" וביתר דיוק נפח. היא ישבה שם חמוצת פנים, לועסת מסטיק ודיברה רק עם מיכאל. שתי השאלות היחידות שהופנו אלינו היו: האם יש לכם נשק בבית? .. לא! והשניה: האם לא מפריע לקרן שהילדה לא בצבעים שלה? .. הובהר לה שלא, ושחלק מהמשפחה בלונדיני וכו'. בדרך חזרה מיכאל הסביר שזה (שוב) עניין פרוצדורלי, ושחוות הדעת שלה כבר נמצאת בתיק המשפט.
סיכומו של יום, היתה לנו פגישה מחודשת עם ביתנו לעתיד והיא היתה טובה. ליבי נשארה ליבי ועכשיו נשארה לנו המשוכה החשובה מכולן: המשפט.
כמה מילים על מה שצפוי:
ראשית, אנחנו פוגשים את מיכאל עוד כשעה כדי לקבל תדריך אחרון.
שנית, הסדר למחר הוא: 1. אנחנו, 2. וקסלרים, 3. מושיקו וסנה.
שלישית, מתחילים ב- 10:00, וכל דיון אמור להימשך כשעתיים, כך שיש סיכוי סביר שמחר ב- 12:00 כבר נדע, ומבטיחים לעדכן!
אחלו לנו בהצלחה - יש סיכוי שממחר כבר נהיה הורים!
נ.ב.
1. הוקסלרים ומ+ס היו בבית הילדים מוקדם יותר בצהריים ובסה"כ חזרו מרוצים.
2. לא צילמנו תמונות מהמפגש. גם בגלל שהיינו עסוקים עם ליבי, גם בגלל העו"סית, וגם בגלל אמונה טפלה: אם הכל יילך בסדר מחר, יהיו לנו לדעתי מספיק הזדמנויות צילום.

2 תגובות:

  1. קרן ונועם שלום,
    אני רוצה לאחל לכם הצלחה מחר במשפט.
    ומקווה שבפעם הבאה שאכנס להתעדכן, הכל יהיה מאחור.
    ליאורה.

    השבמחק
  2. מחזיקים אצבעות שהכל יילך בסדר במשפט וכל שאר התהליכים ילכו חלק ויאלה תחזרו כבר לארץ עם ליבי
    רותי

    השבמחק